My kobiety.Nasze potrzeby

Popularne posty

sobota, 11 czerwca 2016

Zniszcone wlosy?? Mamy na to sposob! Sama wyprobowalam za jedyne niecale £20!!!



Keratynowe prostowanie włosów!!!


O tak wlasnie! 
Keratynowe prostowanie jest pomocne dla osób posiadających włosy puszące się, kręcone oraz zniszczone przez wieloletnie farbowanie i rozjaśnianie.
I wlasnie tego szukalam!


krem o tych wlasciwosciach kupilam na ebayu po zapoznaniu sie z firmami wiodacymi i oto TA-DA!


ten krem pomogl mi z niedoborem keratyny we wlosach 

jest tam instrukcja jak uzyc kremu ale jednego nie napisali 

Nawet nie zaczynajcie nakladac tego w malym pomieszczeniu!!!!!!!!!!!

Ma bardzo intensywny zapach!

piecze w oczy jesli nie otworzycie okien na maksymalna szerokosc

pieklo mnie jedynie przy nakladaniu kremu, przy prostowaniu ktore robil mi moj chlopak juz nie bylo tak intensywnego zapachu. 

Ale chcesz byc piekna to cierp!!!! ;)


prostujac pamietajcie ze prostownica musi miec 230o C i ze pasma ktore bedziesz prostowac musza byc w miare cienkie.



Ten filmik moze nie jest mega zywiolowy ale swietnie pokazuje co nalezy zrobic i pamietajmy ze suszymy chlodnym powietrzem z suszarki!!!!

do samego prostowania robilam wszystko sama tylko spytalam chlopaka zeby sprawdzil czy pokrylam wszystkie wlosy i na te sprawdzenie zostawilam troche kremu w razie wskazania przez niego suchego pasemka wlosow.

dzieki temu ze po nalozeniu kremu musimy wlosy rozczesac to uwierzcie mi ze ciezko bedzie wam znalezc wlosy ktore moglabys pominac :)


Ach i jeszcze jedno pani do czesania uzyla szczotki, ja nie polecam poniewaz szczotka lamie wlosy a nie o to tu chodzi zeby je bardziej zniszczyc a ODZYWIC! ;)

A wiec GRZEBYKI w dlonie :D

Zabieg trwa do 4 godzin bez pospiechu, mi zajal 2h30' przy pomocy mojego chlopaka przy prostowaniu.

Wlosy sa kapitalne!

wypadanie wlosow w 70% zmniejszylo sie
wlosy staly sie miekkie
lsniace
i rosna szybciej a jesli pijesz przy tym siemie lniane codziennie szklaneczke to ten efekt zostanie do 4 miesiecy!


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Share Up To 110 % - 10% Affiliate Program